2017-2018
Усе про власне висловлення на ЗНО з англійської мови
Відкрите тестове завдання з розгорнутою відповіддю у вигляді власного висловлення — одне з найважливіших завдань у тесті ЗНО з англійської мови.
Освіта.ua пропонує до вашої уваги збірник матеріалів стосовно того, як краще діяти на зовнішньому незалежному тестуванні при написанні власного висловлення.
Подані у цьому посібнику матеріали допоможуть пройти своєрідний прискорений курс підготовки до написання власного висловлення на ЗНО з англійської мови.
Інформація стосовно різноманітних аспектів написання власного висловлення подана у вигляді відповідей на запитання, які найчастіше турбують випускників – учасників тестування.
Працюючи із цими матеріалами, ви можете обрати саме ті питання, які вас цікавлять найбільше, швидко отримати відповіді на них, а також ознайомитися з різноманітними порадами, прикладами тощо. У такий спосіб ви зможете ефективно використати той час, що залишився до дня тестування, і якісно підготуватися до написання власного висловлення.
ЗМІСТ
- Яка послідовність виконання відкритого завдання (власного висловлення)
- Найважливіше у формулюванні завдання на написання власного висловлення (листа)
- Які типові види (формати) власних висловлень пропонують створити на ЗНО?
- Яка типова тематика власних висловлень
- Скільки балів можна отримати за власне висловлення
- Скільки часу потрібно на виконання власного висловлення
- Який має бути обсяг власного висловлення з англійської мови
- Чи ділити власне висловлення на абзаци
- Наявність з’єднувальних елементів у тексті власного висловлення
- Приклади написання листів
Характеристика сертифікаційної роботи
У характеристиці сертифікаційної роботи з англійської мови визначено структуру тесту, час, відведений на його виконання, конкретизовано кількість та типи завдань, уміщених до сертифікаційної роботи, наведено схему нарахування тестових балів. Детальне ознайомлення з цією інформацією допоможе випрацювати власну стратегію ефективної роботи під час зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови.
Сертифікаційна робота з англійської мови містить 59 завдань. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 72. На виконання сертифікаційної роботи відведено 150 хвилин.
У характеристиці сертифікаційної роботи з англійської мови визначено структуру тесту, час, відведений на його виконання, конкретизовано кількість та типи завдань, уміщених до сертифікаційної роботи, наведено схему нарахування тестових балів. Детальне ознайомлення з цією інформацією допоможе випрацювати власну стратегію ефективної роботи під час зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови.
Сертифікаційна робота з англійської мови містить 59 завдань. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, – 72. На виконання сертифікаційної роботи відведено 150 хвилин.
Результат виконання всіх завдань буде зараховано як результат державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи закладів освіти 2018 року (за вибором випускника), які вивчали англійську мову на профільномурівні та буде використано під час прийому до вищих навчальних закладів.
Робота складається з чотирьох частин:
- Частина «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (Tasks 1–3) містить 16 завдань різних форм. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідейА.
- Частина «Читання» (Tasks 4–7) містить 22 завдання різних форм. Відповіді на ці завдання позначаються в бланку відповідей А.
- Частина «Використання мови» (Task 8 і Task 9) містить 20 завдань. Відповіді на ці завдання позначаються в бланку відповідей А.
- Частина «Письмо» містить одне завдання відкритої форми. Відповідь на це завдання записується в бланку відповідей Б.
Робота складається з чотирьох частин:
- Частина «Розуміння мови на слух (аудіювання)» (Tasks 1–3) містить 16 завдань різних форм. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідейА.
- Частина «Читання» (Tasks 4–7) містить 22 завдання різних форм. Відповіді на ці завдання позначаються в бланку відповідей А.
- Частина «Використання мови» (Task 8 і Task 9) містить 20 завдань. Відповіді на ці завдання позначаються в бланку відповідей А.
- Частина «Письмо» містить одне завдання відкритої форми. Відповідь на це завдання записується в бланку відповідей Б.
Результат виконання завдань Tasks 1–3 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», Tasks 4–6 частини «Читання», Task 9 частини «Використання мови» та частини «Письмо» буде зараховано як результат державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи закладів освіти 2018 року (за вибором випускника), які вивчали англійську мову на рівні стандарту або академічному рівні.
Результат виконання завдань Tasks 1–3 частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)», Tasks 4–6 частини «Читання», Task 9 частини «Використання мови» та частини «Письмо» буде зараховано як результат державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи закладів освіти 2018 року (за вибором випускника), які вивчали англійську мову на рівні стандарту або академічному рівні.
Типи завдань сертифікаційної роботи та схеми нарахування балів за виконання завдань
Форма / опис завдання Схема нарахування балів
Завдання з вибором однієї правильної відповіді.
Завдання має основу та три (Task 1: № 1–6*, Task 3: № 12–16*) або чотири (Task 5: № 22–26*) варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.
Завдання на визначення правильності/неправильності твердження.
У завданнях (Task 2: № 7–11*) пропонують визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого/прочитаного. Завдання вважають виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.
Завдання на встановлення відповідності.
У завданнях (Task 4: № 17–21*, Task 6: № 27–32*) пропонують підібрати заголовки до текстів/частин текстів із наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання встановив відповідність і позначив відповідь у бланку відповідей А.
0 або 1 бал: 1 бал – за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.
Завдання на заповнення пропусків у тексті.
У завданнях (Task 7: № 33–38, Task 8: 39–48, Task 9: № 49–58*) пропонують доповнити абзаци/речення в тексті реченнями/частинами речень, словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Завдання 59* передбачає створення учасником зовнішнього незалежного оцінювання власного висловлення відповідно до запропонованої комунікативної ситуації в бланку відповідей Б.
від 0 до 14 балів за критеріями змісту та мовного оформлення:
а. Змістове наповнення (опрацювання трьох умов, зазначених у комунікативній ситуації): а1 – перша умова: 0, 1 або 2 бали; а2 – друга умова: 0, 1 або 2 бали; а3 – третя умова: 0, 1 або 2 бали.
b. Структура тексту та зв’язність: b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті): 0, 1 або 2 бали; b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (твір, лист, оголошення, записка тощо): 0, 1 або 2 бали.
с. Використання лексики (лексична наповнюваність, володіння лексичним матеріалом): 0, 1 або 2 бали.
d. Використання граматики (морфологія, синтаксис, орфографія): 0, 1 або 2 бали.
Якщо учасник зовнішнього оцінювання отримує 0 балів за критерій а. Змістове наповнення, то всю роботу оцінюють у 0 балів. Якщо учасник зовнішнього оцінювання отримує 0 балів за критерій с. Використання лексики або критерій d. Використання граматики, то всю роботу оцінюють у 0 балів. Якщо учасник зовнішнього оцінювання не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважають ненаписаним і всю роботу оцінюють у 0 балів.
* – завдання, результат виконання яких буде зараховано як результат державної підсумкової атестації для випускників, які вивчали англійську мову на рівні стандарту або академічному рівні
Типи завдань сертифікаційної роботи та схеми нарахування балів за виконання завдань
Форма / опис завдання | Схема нарахування балів |
Завдання з вибором однієї правильної відповіді.
Завдання має основу та три (Task 1: № 1–6*, Task 3: № 12–16*) або чотири (Task 5: № 22–26*) варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
| 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано. |
Завдання на визначення правильності/неправильності твердження.
У завданнях (Task 2: № 7–11*) пропонують визначити правильність чи неправильність наведеного твердження щодо змісту прослуханого/прочитаного. Завдання вважають виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
| 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано. |
Завдання на встановлення відповідності.
У завданнях (Task 4: № 17–21*, Task 6: № 27–32*) пропонують підібрати заголовки до текстів/частин текстів із наведених варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання встановив відповідність і позначив відповідь у бланку відповідей А.
| 0 або 1 бал: 1 бал – за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано. |
Завдання на заповнення пропусків у тексті.
У завданнях (Task 7: № 33–38, Task 8: 39–48, Task 9: № 49–58*) пропонують доповнити абзаци/речення в тексті реченнями/частинами речень, словосполученнями/ словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
| 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано. |
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Завдання 59* передбачає створення учасником зовнішнього незалежного оцінювання власного висловлення відповідно до запропонованої комунікативної ситуації в бланку відповідей Б.
| від 0 до 14 балів за критеріями змісту та мовного оформлення:
а. Змістове наповнення (опрацювання трьох умов, зазначених у комунікативній ситуації): а1 – перша умова: 0, 1 або 2 бали; а2 – друга умова: 0, 1 або 2 бали; а3 – третя умова: 0, 1 або 2 бали.
b. Структура тексту та зв’язність: b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті): 0, 1 або 2 бали; b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (твір, лист, оголошення, записка тощо): 0, 1 або 2 бали.
с. Використання лексики (лексична наповнюваність, володіння лексичним матеріалом): 0, 1 або 2 бали.
d. Використання граматики (морфологія, синтаксис, орфографія): 0, 1 або 2 бали.
Якщо учасник зовнішнього оцінювання отримує 0 балів за критерій а. Змістове наповнення, то всю роботу оцінюють у 0 балів. Якщо учасник зовнішнього оцінювання отримує 0 балів за критерій с. Використання лексики або критерій d. Використання граматики, то всю роботу оцінюють у 0 балів. Якщо учасник зовнішнього оцінювання не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважають ненаписаним і всю роботу оцінюють у 0 балів.
|
* – завдання, результат виконання яких буде зараховано як результат державної підсумкової атестації для випускників, які вивчали англійську мову на рівні стандарту або академічному рівні
DEAR STUDENTS,
Here is a list of The Internet resources to Improve your listening skills:
1. Learn English Online - Home - www.englishlearnsite.com/pdf/homepage.html
2. Англійські подкасти за рівнями - http://studway.com.ua/angliyski-podkasti-za-rivnyami/
3. Improve your listening skills with British Council podcasts - http://learnenglish.britishcouncil.org/en/learnenglish-podcasts
4. 6 Minute English - http://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/features/6-minute-english
5. ENpodcast - https://www.enpodcast.com/
Dear students,ЗНО з іноземних мов. Демонстраційні тести 2018 року - http://osvita.ua/test/58279/
http://testportal.gov.ua/2017/11/20/zno-z-inozemnyh-mov-oprylyudneno-demonstratsijni-varianty-testiv/
http://osvita.ua/test/training/5048/ - ЗНО з англійської мови: особливості тесту 2018 року
Exam Booster – підготовка до ЗНО по-новому!
Exam Booster - найочікуваніше видання 2017 року - вже в продажі!
Відтепер підготовка до ЗНО з англійської мови виходить на якісно новий рівень.
Цей по-справжньому революційний посібник був створений видавництвом Cambridge University Press спільно з офіційним представником видавництва в Україні компанією «Лінгвіст» на основі масштабного дослідження, проведеного серед вчителів з усієї України.
Exam Booster - це «чарівна палочка», котра допоможе з легкістю відпрацювати основні навички, що становлять складнощі для сучасних учнів та які необхідні для успішного складання ЗНО з англійської мови. Цей унікальний посібник - не лише тренувальні вправи, а й цінні поради учням до кожного типу завдань.
Тож відчуйте першими переваги від використання посібника Exam Booster! - http://linguist.ua/katalog/angliyska-mova/navchalna-literatura/navchalni-kursi-pidruchniki-engl/exam_booster
Тематичні тренувальні тести для підготовки до ЗНО з англійської - https://iznotest.info/angliyska/
Exam Booster - найочікуваніше видання 2017 року - вже в продажі!
Відтепер підготовка до ЗНО з англійської мови виходить на якісно новий рівень.
Цей по-справжньому революційний посібник був створений видавництвом Cambridge University Press спільно з офіційним представником видавництва в Україні компанією «Лінгвіст» на основі масштабного дослідження, проведеного серед вчителів з усієї України.
Exam Booster - це «чарівна палочка», котра допоможе з легкістю відпрацювати основні навички, що становлять складнощі для сучасних учнів та які необхідні для успішного складання ЗНО з англійської мови. Цей унікальний посібник - не лише тренувальні вправи, а й цінні поради учням до кожного типу завдань.
Тож відчуйте першими переваги від використання посібника Exam Booster! - http://linguist.ua/katalog/angliyska-mova/navchalna-literatura/navchalni-kursi-pidruchniki-engl/exam_booster
Тематичні тренувальні тести для підготовки до ЗНО з англійської - https://iznotest.info/angliyska/
Курс шкільної програми та підготовки до ЗНО.
10 Min School -
http://www.10minschool.ua/video/616
10 Min School -
http://www.10minschool.ua/video/616
Watch the videos:
Аналіз ЗНО з англійської мови. Частина 1 - https://www.youtube.com/watch?v=--rcYJNTeng
Аналіз ЗНО з англійської мови. частина 2 - https://www.youtube.com/watch?v=fmqsFuN2t2g
Аналіз ЗНО з англійської мови. частина 3 - https://www.youtube.com/watch?v=F9iEq_bkElk
I
2. Article. Артикль - https://www.youtube.com/watch?v=u1FHjv425q0
3. Pronoun. Займенник - https://www.youtube.com/watch? v=TOLFuqXnJUk Adjective.
4. Прикметник - https://www.youtube.com/watch?v=z2JvsfHYCyE
5. Adverb. Прислівник - https://www.youtube.com/watch?v=geJg4DvwAhQ
Adverb. Прислівник. Вживання ступенів порівняння прислівників. New - https://www.youtube.com/watch?v=6QjxoFOk6aI
II
6.Verb. Дієслово. Present Simple. Present Continuous - https://www.youtube.com/watch?v=6Xl3G1gszEc7. Past Simple. Past Continuous- https://www.youtube.com/watch?v=1ZVqZhNlNxc
8.Present Perfect. Present Perfect Continuous - https://www.youtube.com/watch?v=sjJn6Rhm60k
9. Past Perfect. Past Perfect Continuous - https://www.youtube.com/watch?v=2P75hoxh-pI
10. Future Tenses - https://www.youtube.com/watch?v=aM64N6jLlO8
11.Passive Voice - https://www.youtube.com/watch?v=u93ZXOAeAPQ - це старе посилання
Ось нове - https://www.youtube.com/watch?v=kp81HDJorrc
12. Reported speech. Непряма мова - https://www.youtube.com/watch?v=dteu7vB3njg
13. Modal verbs. Допоміжні модальні дієслова - https://www.youtube.com/watch?v=Qu2xD2bV1es
14. Conditional sentences. Умовні речення - https://www.youtube.com/watch?v=uxFeHpmtptE
16. Preposition. Прийменник. - https://www.youtube.com/watch?v=BUpAc93ZXLo
Лексичний мінімум - http://znoclub.com/angliyska-mova/882-leksichnij-minimum-dlya-zno-z-anglijskoji-movi.html
Про власне висловлення - http://osvita.ua/test/training/english/55350/
https://www.youtube.com/playlist?list=PLowOFQ-Uz8jds-SMtjIixYsA9gXLhPM-r
12. Reported speech. Непряма мова - https://www.youtube.com/watch?v=dteu7vB3njg
13. Modal verbs. Допоміжні модальні дієслова - https://www.youtube.com/watch?v=Qu2xD2bV1es
14. Conditional sentences. Умовні речення - https://www.youtube.com/watch?v=uxFeHpmtptE
III
15. Numeral. Числівник - https://www.youtube.com/watch?v=blmhHlIFUFM16. Preposition. Прийменник. - https://www.youtube.com/watch?v=BUpAc93ZXLo
Лексичний мінімум - http://znoclub.com/angliyska-mova/882-leksichnij-minimum-dlya-zno-z-anglijskoji-movi.html
Про власне висловлення - http://osvita.ua/test/training/english/55350/
Курс англійської мови
https://www.youtube.com/playlist?list=PLowOFQ-Uz8jds-SMtjIixYsA9gXLhPM-r
Комментариев нет:
Отправить комментарий